Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Tadeusz Ożóg (Polak)

Moje wspomnienia. II wojna światowa
powiększ zdjęcieDruga wojna wybuchła 1 września 1939 roku w piątek o godzinie 4.45, miałem w tedy 15 lat. Pierwsze moje spotkanie z wojną, było to kilka dni po wybuchu wojny, pasłem w tedy krowy nie daleko od głównej drogi. Wtedy nadleciały bombowce niemieckie i z rzuciły bomby. Jedna spadła ode mnie z pół kilometra a następna od moich krów i ode mnie 100 metrów, tylko było słychać jak odłamki trzaskały po zbożu i ziemniakach. Ja i moje krowy nie zostały zranione, a po wybuchach pozostały tylko duże leje w ziemi. Moje wspomnienia. II wojna światowa
Fenomenalna pamięć pana Tadeusza zaowocowała powstaniem kilku innych opowiadań, pierwsze już się ukazało. Marynarz z ORP Wilk

Write a comment

Comments: 0

About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013