Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Odnowiony pomnik

Kwatera Antoniny Makowskiej
powiększ zdjęcie W poście poniżej wspominałem o odnowionym miejscu spoczynku pani Makowskiej. Przy okazji wizyty na cmentarzu przyjrzałem mu się z bliska i myślę, że wygląda piękniej niż na przesłanych mi zdjęciach. Pomnik, stoi w centralnym punkcie cmentarza, trudno go więc przeoczyć. Zaciekawiał mnie on, od zawsze, jednak przez wiele lat nie wiedziałem kim była kobieta, którą upamiętnia. Nie wiedziałem również, że pod warstwą białej farby czy wapna, kryje się coś co warto odkryć i przywrócić mu pierwotny wygląd. Znaleźli się ludzie, którzy postanowili to właśnie zrobić. Jak do tego doszło ? „Kwatera Antoniny Makowskiej”

Write a comment

Comments: 0

About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013