Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Smolaki z Nienadówki

Stara metryka
 Jakiś czas temu pisałem o rodzeństwie Smolaków rozproszonym częściowo po świecie, Smolaki znów razem . Nie dawno Ktoś zamieścił pod artykułem komentarz, prosząc mnie o kontakt. Okazało się, że przy świąteczno wielkanocnym stole, pani Ewa ( bo tak ma na imię), rozmawiała ze swoim ojcem o rodzinie. Jej ojciec wyciągnął z szuflady starą metrykę wydaną w roku 1920 mówiąc, że rodzeństwo jego ojca wyemigrowało do Ameryki. Jest to na tej metryce odnotowane. Pani Ewa włączyła więc internet i ........ szybko trafiła na Naszą stronę.
Cieszę się, że do czwórki znanego mi już wcześniej rodzeństwa, dołączy piąty - Marcin Smolak. Postaram się opisać tu jego losy i losy pozostałej czwórki. Teraz wiem, że historia, wspominana przez moją mamę o cioci z Trzebosi, która wyjechała dawno dawno temu do Rosji i słuch o Niej zaginął. To musiała być historia Anieli i Marcina Smolaków.

Smolaki


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013