Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Księża i bracia zakonni z Nienadówki

W służbie Panu
  Wśród powołanych do bycia księdzem czy zakonnikiem przedstawiamy dwóch kolejnych z wiązanych z parafią Nienadówka. Szczególnie polecam osobę paulina, brata Fabiana - Tadeusza Wojciecha Ożoga, który życiu zakonnemu poświęcił już kilkadziesiąt lat, śluby wieczyste składając w 1966 roku. Brat Fabian często odwiedza swoją rodzinę w Nienadówce jednak trudno namówić go, by podzielił się wiadomościami na swój temat. Skromny człowiek, kilka dat z życia, kilka rodzinnych fotografii i niespodzianka - Brat Fabian został pięknie opisany przez panią Violettę Nowakowską z Kąt koło Wrocławia. Dzięki temu przybliżymy jego życie i jego zajęcia zakonne jego rodakom z Nienadówki.

Drugi z Nich to salezjanin Dawid Szczepanik, obecnie od 2012 roku student WSDTS w Krakowie wydział teologiczny. Swoje śluby wieczyste złożył 7 września 2014 roku w Przemyślu. W krótkiej notce o sobie napisał:
U mnie powołanie rodzi się gdzieś na terenach kochanej przeze mnie Nienadówki, bo właśnie tam odkrywając najpierw swoją młodość, przypatrywałem się życiu, patrzyłem na ludzi i myślałem: „jaki jest cel człowieka w tym życiu ? ”

Księża i zakonnicy


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013