Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Wywiad - wspomnienie

Historia i tradycja...
Wywiad, wspomnienie pt. "Historia i tradycja własnej rodziny na tle historii regionu" została napisana przez Dominikę Pieniek w 2010 roku. Praca ta zajęła pierwsze miejsce w wojewódzkim konkursie "Moja Miejscowość i Region są piękne". Dziękuję za udostępnienie jej na naszej stronie, a tym samym innym mieszkańcom Nienadówki.

 (..) Nie każdy z nas wie o historii swoich przodków. Może uważamy, że jest ona nudna i nieciekawa. Ale dlaczego nie spróbujemy odkryć naszych korzeni i docenić historię naszych rodzin ? Ja przypadkowo natrafiłam na kilka starych zdjęć, które szczerze mnie zainteresowały. Dlatego postanowiłam zapytać kilku ludzi o losach mężczyzny, który widnieje na pożółkłych fotografiach. Tak odkryłam historię mojego pradziadka. (..)

Stanisław Ożóg - wspomnienia


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013