Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Rodzina Niemiec

zerwane więzi
 Szanowny Bogusławie.
Nazywam się Łukasz Niemiec. Jestem prawnukiem Jana Niemiec i Jadwigi Szybista. Jan urodził się w Nienadówce w dniu 24 czerwca 1878. Jego ojcem był Jakub Niemiec a jego matką była Maria Nowak. Jadwiga także urodziła się w 1878 w Nienadówce. Jej ojcem pochodzącym z Nienadówki był Franciszek Szybisty, a jej matką Katarzyna Drapała. Jestem często na stronie internetowej Nienadówki i bardzo cieszy mnie czytanie o tej miejscowości. Uwielbiam czytać o jej historii i oglądać stare zdjęcia.
To pomogło mi poznać Nienadówkę i wspólnotę ludzi moich pradziadków. Przykro mi, że nie mogę mówić i pisać po polsku. Mam nadzieję, że to nie będzie problemem. Chciałbym również wiedzieć, czy chcesz uzyskać i zamieścić informacje na temat Jana i Jadwigi ? Mam kilka zdjęć ich i naszej rodziny. Byłbym szczęśliwy, gdybym mógł udzielić wszelkiego rodzaju informacji. Mam nadzieję, że członkowie rodziny, którzy pozostali w Nienadówce ucieszą się poznając losy zagubionych członków ich rodziny. Również dołączam zdjęcie Jana i Jadwigi z ich pierwszym synem Michałem.

Z poważaniem - Łukasz Niemiec



Miło się robi na sercu, a w umyśle rodzi się ogromne zaciekawienie, kiedy otrzymuję wiadomość od potomka nienadowianina, który ponad sto lat temu wyruszył w świat w poszukiwaniu lepszego życia. Jan Niemiec wraz ze swoją małżonką Jadwigą inne życie znalazł w Ameryce. Łukasz Niemiec, ich prawnuk nie znający języka pradziadów napisał do mnie krótką wiadomość. Przebija z niej zaciekawienie, jakaś wewnętrzna tęsknota i potrzeba poznania miejsca w którym jego pradziadowie spędzili część swojego życia. Myślę, że historia rodziny Jana i Jadwigi Niemiec powstanie w wyniku wspólnej pracy z Łukaszem. Przedstawienie jej na stronie będzie nie tylko spełnieniem jego marzeń, ale pomoże mu też odnaleźć krewnych w Nienadówce i nawiązać zerwane dawno temu więzi rodzinne. Życzę mu tego serdecznie mając w pamięci swoje doświadczenie z odszukaną rodziną Smolak. Jeżeli ktoś z rodzin o wymienionych przez Łukasza nazwiskach, posiada jakieś wiadomości, informacje, dokumenty czy zdjęcia proszę o kontakt z Redakcją.

About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013