Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Zabytki kościelne

Agnieszka Ożóg
 Dziś mam przyjemność przedstawić piękne opracowanie pani Agnieszki pt. Zabytki Parafii pw. Św. Bartłomieja Ap., w Nienadówce. Kart inwentaryzacyjnych jest 61, zdobią je fotografie wykonane przez Stanisława Jarosza. Praca ta pozwoli zwykłemu człowiekowi z zapoznaniem się ze skarbami, które są tuż obok niego, a jednak niedostępne mu na co dzień. Starałem się przedstawić opracowanie dokładnie tak jak wygląda ono w rzeczywistości, choć małe, niczego niezmieniające, korekty były nieodzowne. Pozwoliłem sobie nie podawać np. miejsc obecnego
przechowywania niektórych obiektów, myślę, że autorka pracy zrozumie ten zabieg. Ja na taką pracę czekałem od powstania strony, dlatego myślę, że spotka się ona również z życzliwością i z waszej strony.

Zabytki małej architektury


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013