Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Ciotka Józia ....

odeszła na zawsze
powiększ zdjęcie
Z głębokim żalem zawiadamiam, że w dniu 5 maja 2022 roku, przeżywszy 91 lat zmarła pochodząca z Nienadówki

ŚP.

Józefa Rak z d. Lichota

Ceremonie żałobne odprawione zostały w dniu 07 05 2022r. o godz. 1200 w kaplicy w Człopie, po Mszy św., nastąpiło złożenie ciała w rodzinym grobie, spoczęła obok swojego męża Mariana Rak

Tylko najstarsi mieszkańcy wsi mogą ją pamiętać, wyjechała z Nienadówki na Pomorze Zachodnie, w latach 50tych ub.w. Często odwiedzała Nienadówkę, żelaznym punktem tych odwiedziń był odpust parafialny na św. Bartłomieja w Nienadówce i klasztor bernardynów w Leżajsku. Zmarła, była moja ciocią, była kobietą, o wielkiej życzliwości i wesołym usposobieniu, w mojej pamięci, pozostanie na zawsze nasze ostatnie spotkanie w 2019 roku, kiedy to pokazywałem jej stronę o Nienadówce, stare zdjęcia, na których zobaczyła swoich dawnych rówieśników. Wspomnienia odżyły, zwłaszcza kiedy zobaczyła materiał o rodzinie, Smolaki z Nienadówki potwierdziła mi dużo faktów, które opisywałem, ale zapamiętałem i pytanie, "o tym się nigdy nie mówiło, a Ty teraz piszesz ?" Chodziło o historię Sury - dziewczyny z pieca. Żegnaj ciociu, pozostało tyle nie dopowiedzianych historii, ale Ty już jesteś z naszymi wspólnymi bliskimi... pozdrów tam wszystkich.


Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci ukochanej osoby, składam jej najbliższej rodzinie.

Bogusław Stępień z rodziną.


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013