Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Ks. Marian Nowak

WIEŚCI LIPNICKIE nr 3 (36) wrzesień 2019
Rozmowa z proboszczem Marianem Nowakiem z Malic Kościelnych.
 (..) Zawsze byłem wierzący. Nie miałem kryzysu wiary. Zwyczajne życie, nauka w szkole i ciężka praca. Od 7-8 klasy i przez cztery lata liceum byłem u dziadka na tak zwanej „służbie”, pomagałem mu w pracach polowych, gdyż był schorowany. On kierował, ja pracowałem. Dostawałem od niego wynagrodzenie. Mogłem realizować swoje hobby, mieć piłkę nożną, rower sportowy. (..)
Powyżej to tylko fragment, pouczającej i całkiem niedawno przeprowadzonej rozmowy z nienadowskim rodakiem ks. Marianem Nowakiem, proboszczem parafii Malice Kościelne od 2015 roku. Zapraszam.

rozmowa z ks. Marianem Nowakiem


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013